Meten is (achteraf een beetje) weten ...

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoera, NS was de sterkste stijger in de RQ-meting van 2004. Nu weet ik dus dat we het anderhalf tot een half jaar geleden een tijdje goed gedaan hebben. Maar op welk gebied nu eigenlijk? We zijn immers op alle reputation drivers tegelijk gestegen. En hoe nu verder? Investeren in de drivers waar we al sterk zijn of juist investeren in de drivers waar we nog wat goed te maken hebben? Komt het trouwens wel door onze communicatie of is het feitelijk de kwaliteit van de dienstverlening geweest? En als het al communicatie was; was het het dan de corporate of de marketing-communicatie die de doorslag heeft gegeven?Aangezien de RQ doorgaans gewonnen wordt door consumerbrands en de reputation driver 'products & services' van doorslaggevend belang is, kun je je afvragen of dit nu echt een erkenning van de corporate reputatie is. Er valt nog een hoop na te meten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie