Met de socialemediacampagne “Ticket to the Eclipse” biedt Transavia haar reizigers kans op een unieke belevenis in de lucht. Dertig gelukkige winnaars vliegen op 20 maart naar de eclips bij de Faeröer eilanden om daar de zonsverduistering vanaf 'de allerbeste plek te bekijken': 'Boven de wolken vanuit het vliegtuig.' Een gehele zonsverduistering is zeldzaam. De laatste in Nederland was in 1715. Transavia: 'Een unieke belevenis, want voor deze speciale vlucht zijn geen tickets te koop.'
Hoe werkt het?
Iedereen kan op het speciaal daartoe in het leven geroepen online platform kans maken om samen met een vriend of vriendin passagier te zijn aan boord van deze bijzondere vlucht. Deelnemers kunnen tot 23 februari meedoen en checken vervolgens in de week van 23 februari - 3 maart of ze met hun unieke code een plaats aan boord hebben bemachtigd. Transavia: 'Op de eerste dag trok de website al bijna 5000 bezoekers en meer dan 2200 mensen deden mee aan de campagne.'
Dit is de trailer bij de campagne:
Credits
Opdrachtgever: Transavia Nederland
Bureau: Dorst & Lesser
Creatie & copy: Dorst & Lesser
Development: Wirelab
Productiemaatschappij: Shoot the Rabbit
Over Transavia
Transavia, onderdeel van de Air France KLM Groep, verzorgt lijndiensten en chartervluchten naar meer dan 100 bestemmingen, met name binnen Europa en de belangrijkste wintersportgebieden. De luchtvaartmaatschappij vliegt vanuit Nederland vanaf de nationale luchthaven Amsterdam Airport Schiphol en de regionale luchthavens Rotterdam The Hague Airport, Eindhoven Airport en Groningen Airport Eelde. Transavia opereert met Transavia France vanuit Parijs, Nantes, Lyon, Straatsburg en Lille.