Merktroubadour zegt de opdracht te hebben gekregen ‘naar aanleiding van warme aanbevelingen uit het vakgebied en een strategisch onderlegd pr-plan’.
De partijen gaan een pilotperiode aan van drie maanden.
Bloggers, influencers en journalisten
De samenwerking tussen Vanmoof en Merktroubadour concentreert zich in eerste instantie op het creëren van relevante content rondom aanstaande productinnovaties. De content wordt te zijner tijd verspreid onder diverse mediagroepen waaronder, op relevantie gekozen, bloggers, influencers en journalisten.
Stadsbewoners
Vanmoof is in 2009 opgericht door de Nederlandse ondernemers Ties en Taco Carlier en is in zes jaar tijd uitgegroeid tot een internationaal fietsenmerk. De fabrikant heeft als doel stadsbewoners wereldwijd snel, comfortabel en in stijl door de stad te laten fietsen.
Het pr- en contentbureau Merktroubadour is in maart 2014 opgericht door Rianne de Vries en Oscar den Ouden. Net als een troubadour werkt Merktroubadour niet vanuit één locatie, maar vaak vanuit de vestiging van de opdrachtgever of bureaus met wie zij samenwerken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!