Deze merken en hun productteksten wekken verbazing op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Merken

Niet meer dan logisch dat je een product zo aantrekkelijk mogelijk wilt beschrijven, maar er zijn grenzen.

1. Soms willen bedrijven net iets teveel.

Galll & Gall
Galll & Gall

2. Doe er anders nog een Lidl schepje bovenop.

Lidl
Lidl

3. Wat is jouw lievelings lookje voor deze zomer?

Merken
Merken

4. Mousse dit nou echt?

Nivea
Nivea

5. Je krijgt er toch spontaan een brainfreeze van.

Ijs
Ijs

6. Ook hallo…

Etos
Etos

7. Stel je voor hé.

Etos
Etos

8. Want wie zou niet geboren willen worden met WUNDEREXTENSIONS.

Mascara
Mascara

9. Soms is het gewoon ‘slimme’ marketing.

Intratuin
Intratuin

10. Besef dat dit met het volle verstand is verzonnen, geprint en geplaatst.

Jumbo
Jumbo

11. Tenslotte weet Gijsbert het nog ’t best te verwoorden van allemaal.

Albert Heijn
Albert Heijn

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie