Niet meer dan logisch dat je een product zo aantrekkelijk mogelijk wilt beschrijven, maar er zijn grenzen.
1. Soms willen bedrijven net iets teveel.
2. Doe er anders nog een Lidl schepje bovenop.
3. Wat is jouw lievelings lookje voor deze zomer?
4. Mousse dit nou echt?
5. Je krijgt er toch spontaan een brainfreeze van.
6. Ook hallo…
7. Stel je voor hé.
8. Want wie zou niet geboren willen worden met WUNDEREXTENSIONS.
9. Soms is het gewoon ‘slimme’ marketing.
10. Besef dat dit met het volle verstand is verzonnen, geprint en geplaatst.
11. Tenslotte weet Gijsbert het nog ’t best te verwoorden van allemaal.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!