Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars Channel of Trade Award

Op 3 juni zijn de jaarlijkse prijzen voor de out-of-home markt uitgereikt. Winnaars zijn Coöperatie Primera (beste winkelformule),…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De out-of-home markt is het kanaal dat bestaat naast het supermarktkanaal en de horeca.
Aangezien de markt inspeelt op de trend van makkelijk en snel consumeren en aankopen, is de out-of-home markt zich constant aan het ontwikkelen. Steeds meer nieuwe concepten en producten worden speciaal voor deze markt ontwikkeld.
De Channel of Trade Awards zijn op initiatief van BV NCE in het leven geroepen om de professionalisering van de markt te stimuleren. De award wordt uitgereikt aan de beste winkelformule, groothandel en fabrikant die actief zijn binnen de markt. Tevens zijn er prijzen uitgereikt aan de beste fabrikant per segment.

related partner content for mobile comes here

Uit handen van Ursul de Geer mochten de volgende bedrijven de speciaal ontworpen award in ontvangst nemen:
Beste winkelformule: Coöparatie Primera
Beste groothandel: Lekkerland Nederland bv
Beste fabrikant: Iglo Mora Groep (voor hun ijsproducten)

In het segment vers was Campina Foodservice de winnaar, in het segment diepvries Iglo Mora Groep, in het segment zoetwaren RBV Leaf, voor dranken was Coca-Cola Enterprises Nederland bv de winnaar, in het segment non-food Gillette Groep Nederland en in het segment tabak was British American Tobacco de winnaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in