Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob Kriek van Nashuatec Commercieel Manager 2003

Rob Kriek, General Manager van Nashuatec Nederland is vorige week tot Commercieel Manager van 2003 gekozen. De prijs werd voor de 33e maal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Kriek besteden maar weinig bedrijven voldoende aandacht aan het tevreden houden van het eigen personeel. Tevreden personeel zorgt immers voor tevreden klanten. Ook de manier van zakendoen is volgens Kriek belangrijk: ‘Producten ontlopen elkaar tegenwoordig niet veel meer. Jeonderscheidt je als organisatie met name door de manier waarop je met klanten omgaat.’

related partner content for mobile comes here

Professor Willem Verbeke, hoogleraar sales aan de Erasmus Universiteit en juryvoorzitter, noemde de verkiezing van Kriek 'een accentverschuiving binnen de sales-wereld'. Kriek had wat de jury betreft de hoogste score qua stijl in leiderschap en kende als wiskundige een opvallend carrièreverloop.

Kriek reageerde als volgt op de genoemde mentaliteitsverandering: ‘Nashuatec richt zich op een langdurige relatie met haar klanten. We zijn een volwaardige gesprekspartner, waarbij het niet alleen gaat over producten, maar ook over service en diensten op het totale gebied van documentbeheer.

Door alle ontwikkelingen op ict-gebied is hier steeds meer behoefte aan. Het feit dat we al jaren marktleider zijn, bewijst dat dit een succesvolle formule is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in