Rob Kriek van Nashuatec Commercieel Manager 2003


Volgens Kriek besteden maar weinig bedrijven voldoende aandacht aan het tevreden houden van het eigen personeel. Tevreden personeel zorgt immers voor tevreden klanten. Ook de manier van zakendoen is volgens Kriek belangrijk: ‘Producten ontlopen elkaar tegenwoordig niet veel meer. Jeonderscheidt je als organisatie met name door de manier waarop je met klanten omgaat.’
Professor Willem Verbeke, hoogleraar sales aan de Erasmus Universiteit en juryvoorzitter, noemde de verkiezing van Kriek 'een accentverschuiving binnen de sales-wereld'. Kriek had wat de jury betreft de hoogste score qua stijl in leiderschap en kende als wiskundige een opvallend carrièreverloop.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKriek reageerde als volgt op de genoemde mentaliteitsverandering: ‘Nashuatec richt zich op een langdurige relatie met haar klanten. We zijn een volwaardige gesprekspartner, waarbij het niet alleen gaat over producten, maar ook over service en diensten op het totale gebied van documentbeheer.
Door alle ontwikkelingen op ict-gebied is hier steeds meer behoefte aan. Het feit dat we al jaren marktleider zijn, bewijst dat dit een succesvolle formule is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid