Overslaan en naar de inhoud gaan

Oude voetballen inleveren bij Intersport met ‘Balls for Brazil’

Sportketen lanceert campagne ‘Balls for Brazil’, waarbij Nederlanders worden opgeroepen hun oude voetballen in te leveren bij…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor elke ingeleverde bal zal Intersport een euro doneren aan het meisjesvoetbal in Brazilië. Daarnaast krijgt de consument een kortingsvoucher van €5 op het Intersport-assortiment. Volgens Intersport-directeur Jan Willem Juffer is sport niet voor iedereen vanzelfsprekend en zeker niet voor jonge Braziliaanse meisjes.

related partner content for mobile comes here

‘Drugssmokkel, wapens en criminaliteit zijn voor Braziliaanse meisjes op jonge leeftijd vaak de enige optie. Met meer aandacht en mogelijkheden voor sport kunnen zij zich onttrekken en beter ontwikkelen voor een bestendige toekomst. Intersports merkboodschap ‘Sport to the People’ drukt eenvoudig en emotioneel de essentie van ons merk uit. De actie ‘Balls for Brazil’ sluit daarmee naadloos aan op hetgeen waar wij bij Intersport voor staan&;, zegt Juffer.

De campagne wordt vandaag gelanceerd met een tv-commercial die te zien is tijdens de Ster. Daarnaast zal de campagne worden verspreid via social media en het magazine van Intersport. Verder zullen verschillende Intersport-ondernemers via huis-aan-huisbladen consumenten oproepen hun oude voetballen in te leveren bij de sportwinkel.

Credits

Bureau: Triple Double

Concept: Derek van der Vlugt, Norberth Korsmit

Account: Michel van Grunsven, Gershom Mulder

Productiemaatschappij: Veldkamp produkties    

Regisseur: Edwin Huijben, Veldkamp produkties

Producer: Annebel Martens, Veldkamp produkties

RTV Director: Gershom Mulder

Editor: Rick Smits

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in