Overslaan en naar de inhoud gaan

Online community management Volvo naar Mindshare

Volvo Cars Nederland gaat haar online community management onderbengen bij Mindshare.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de rol van Community Manager draagt Mindshare zorg voor het ontwikkelen en uitrollen van Volvo’s online community strategie. Mindshare heeft Jantine van Dijk aangesteld als community manager Volvo. Van Dijk ziet toe op de klantinteractie binnen Volvo's eigen kanalen. Samen met een team van specialisten zal Mindshare alle online activiteiten en buzz rondom het merk Volvo continu monitoren. Mindshare maakt hierbij gebruik van buzz tracking tool Sysomos. Voor creatie wordt nauw samen gewerkt met het online marketingbureau 4D, onderdeel van EURO RSCG.

related partner content for mobile comes here

Marjolijn van den Heuvel, Marketing Manager Volvo, over de keuze voor Mindshare: 'Internationaal werkt Volvo al met Mindshare op gebied van Social Media en met Euro RSCG 4D voor content/creatie, dus het is voor ons de meest logische stap om dit ook nationaal door te voeren. Mindshare met hun media-kennis en expertise in monitoring & analyses en 4D met online creatie. Hierdoor nutten we ook maximaal de interactie en integratie uit, omdat deze bureaus bij alle projecten worden betrokken, samen met diverse afdelingen binnen Volvo.'
BRON: Aps

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in