Mobiel TV of wachten weer leuk maken
Afgelopen woensdag op MarketingLive! zei marketingbaas Coopmans van KPN het zelf: "Bij onze marketing gaat om diepgaand klantinzicht." Dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo had KPN ontdekt dat de klant niet zit te wachten op TV kijken via een mobieltje, maar dat het gaat om het vullen van de tijd als je ergens zit te wachten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dus zou KPN het volgens Coopmans bij de nieuwe dienst niet hebben over 'TV kijken op je mobieltje' (perspectief techniek), maar over 'Wachten wordt weer leuk' (perspectief klant). Zie ook het verslag van Coopmans op Marketing Live!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVandaag stond deze advertentie in de krant. Zou de verantwoordelijke marketeer het betoog van zijn/haar baas nog niet gehoord hebben?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid