Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel TV of wachten weer leuk maken

Afgelopen woensdag op MarketingLive! zei marketingbaas Coopmans van KPN het zelf: "Bij onze marketing gaat om diepgaand klantinzicht." Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo had KPN ontdekt dat de klant niet zit te wachten op TV kijken via een mobieltje, maar dat het gaat om het vullen van de tijd als je ergens zit te wachten.

related partner content for mobile comes here

Dus zou KPN het volgens Coopmans bij de nieuwe dienst niet hebben over 'TV kijken op je mobieltje' (perspectief techniek), maar over 'Wachten wordt weer leuk' (perspectief klant). Zie ook het verslag van

Vandaag stond deze advertentie in de krant. Zou de verantwoordelijke marketeer het betoog van zijn/haar baas nog niet gehoord hebben?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in