Overslaan en naar de inhoud gaan

Mayonnaise Media: nieuw advertentieplatform voor tv-adverteerders Benelux

Eén aanspreekpunt voor adverteren op internationale premium tv-netwerken.
Mayonnaise
Mayonnaise

Mayonnaise Media is een nieuw Belgisch bedrijf dat wil fungeren als één aanspreekpunt voor merken in de Benelux om internationaal te adverteren op premium tv-netwerken (tv en online). 

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf ontwikkelde zich onder Transfer, dat in België themazenders als National Geographic, FOX, Disney Channel, Syfy, Cartoon Network vertegenwoordigt. Bij Mayonnaise Media kunnen Nederlandse, Belgische en Luxemburgse adverteerders reclameruimte inkopen op de internationale zenders TV5Monde, France 24 en andere toekomstige zenders onder FranceTV. 

Mayonnaise Media biedt enerzijds als niet-exlusieve agent lokale en regionale mogelijkheden in Frankrijk aan, maar ook een internationale set-up waarbij het Belgische bedrijf de regie heeft.

De naam Mayonnaise Media komt voort uit de gedachte dat er een samenhang ontstaat. 'Zoals individuele ingrediënten zoals eieren, mosterd, olie en azijn één perfecte substantie maken, vormen de verschillende internationale kanalen één perfecte samenhang binnen Mayonnaise Media', zegt Michel Dupont, general manager bij Transfer. 'Zo willen we een kwalitatief antwoord bieden op het versnipperde internationale medialandschap.'

Het aanbod van Mayonnaise Media moet op termijn uitbreiden met andere internationale zenders en online kanalen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in