Overslaan en naar de inhoud gaan

Durf te juichen!

Het zwaartepunt in marketingpublicaties ligt meestal op de marketing die we zelf goed vinden, meestal gemaakt voor de hoger opgeleiden.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zwaartepunt in marketingpublicaties ligt meestal op de marketing die we zelf goed vinden, meestal gemaakt voor de hoger opgeleiden. Maar ik mag graag kijken naar uitingen die zijn gemaakt voor, hoe zeg je dat nu netjes, het deel van de Nederlandse bevolking dat je als school de Cito-toets niet zou durven laten maken. van Unilever is daar een fraai voorbeeld. Je kunt de genoemde helft van Nederland er nu leren kennen.

related partner content for mobile comes here

MSN kent geen gene om zich op internet op het genoemde deel van Nederland te richten, en partnert gaarne met Unilever die met Durf te Juichen vrouwen helpt door het mannelijke geurende deel van de natie aan de Rexona Men te helpen. Het zit op de bank, broeit bij de val van Sven Kramer en de paar honderdsten van seconden van Marianne Timmer.

Goed, Unilever en Microsoft vragen bezoekers ook om hun eigen juichfilmpjes in te sturen. En hier nu dreig ik ernstig aan verslaafd te raken. Nu eens niet de zoveelste discussie over spotprenten maar de vrije meningsuiting van de Cito-geweigerden (het woord 'dom' hoeft niet).

Waar moet ik beginnen met m'n rondleiding? Bij dan maar die de Duitse buren er eens flink van langs geven of de buurvrouw die om de schaamte te verbergen, of op nummer een van m'n top 100 nu het simplisme van .

Trouwens, het van Life & Cooking van datzelfde Unilever neemt het wat serieuzer en biedt dagelijks nieuwsberichten, slideshows van het ANP. En ex-schaatser Hein Vergeer maakt er foto's. Die zien er werkelijk niet uit, zo slecht, maar ja, je moet wat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in