Durf te juichen!
Het zwaartepunt in marketingpublicaties ligt meestal op de marketing die we zelf goed vinden, meestal gemaakt voor de hoger opgeleiden. Maar ik mag graag kijken naar uitingen die zijn gemaakt voor, hoe zeg je dat nu netjes, het deel van de Nederlandse bevolking dat je als school de Cito-toets niet zou durven laten maken. Nederland, durf te juichen van Unilever is daar een fraai voorbeeld. Je kunt de genoemde helft van Nederland er nu leren kennen.
MSN kent geen gene om zich op internet op het genoemde deel van Nederland te richten, en partnert gaarne met Unilever die met Durf te Juichen vrouwen helpt door het mannelijke geurende deel van de natie aan de Rexona Men te helpen. Het zit op de bank, broeit bij de val van Sven Kramer en de paar honderdsten van seconden van Marianne Timmer.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuGoed, Unilever en Microsoft vragen bezoekers ook om hun eigen juichfilmpjes in te sturen. En hier nu dreig ik ernstig aan verslaafd te raken. Nu eens niet de zoveelste discussie over spotprenten maar de vrije meningsuiting van de Cito-geweigerden (het woord 'dom' hoeft niet).
Waar moet ik beginnen met m'n rondleiding? Bij Kostas & Jeroen dan maar die de Duitse buren er eens flink van langs geven of de buurvrouw die onder een oranje burka kruipt om de schaamte te verbergen, of op nummer een van m'n top 100 nu het simplisme van Nikola.
Trouwens, het Olympisch verslag van Life & Cooking van datzelfde Unilever neemt het wat serieuzer en biedt dagelijks nieuwsberichten, slideshows van het ANP. En ex-schaatser Hein Vergeer maakt er foto's. Die zien er werkelijk niet uit, zo slecht, maar ja, je moet wat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid