
Aldi lanceert vandaag een nieuw wekelijks TV-magazine, exclusief te koop in de Aldiwinkels bij onze zuiderburen, zo kondigde de Duitse hard discounter gisteren aan.
Daarmee is Aldi de eerste supermarkt in België die een eigen TV-blad lanceert.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVHet nieuwe magazine wordt in twee taalversies aangeboden, 'TV-compact' voor de Vlaamse winkels en 'Télé-compact' voor de winkels in Wallonië. Het tijdschrift krijgt een pocketformaat, telt 84 bladzijden en combineert 'overzichtelijk TV-programma's met achtergrondinfo, tips, leuke weetjes over televisieland en extra veel puzzels en spelletjes', aldus Aldi.
Met het blad wil Aldi een (goedkope) aanvulling geven op de bestaande tv-bladen om zo een nieuw publiek aan te spreken. TV-compact/Télé-pocket wordt gemaakt door Sqills een afdeling van Sanoma Magazines Belgium, maar onder Aldi-naam aangeboden.
Belgische servicesuper GB (onderdeel van Carrefour Belgium) bracht in 2001 al eens een TV-magazine onder eigen naam uit, maar hield dat nog geen half jaar vol. De supermarktketen exploiteert nu wel een digitale programmagids op de website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee