Overslaan en naar de inhoud gaan

10.000 racefanaten uit hun dak in Ziggo Dome door winst Max Verstappen

Mediamerk scoort met live-viewing van Formule 1-race voor klanten.
Beeld uit de Ziggo Dome
© Ziggo
Beeld uit de Ziggo Dome
© Ziggo

Hij had er natuurlijk binnen een paar ronden kunnen uitvliegen of helemaal niet weg kunnen komen bij de start; er kan veel misgaan in de Formule 1. Maar dat gebeurde allemaal niet, Max Verstappen reed de ‘beste race van zijn leven’ en liet 10.000 klanten van Ziggo volkomen uit hun dak gaan bij de live viewing van Grand Prix in Oostenrijk.

related partner content for mobile comes here

Ziggo had in zijn Dome duizenden racefanaten uitgenodigd om het spektakel live te aanschouwen. Ziggo Sport is de thuisplek van Formule 1 -uitzendingen en heeft met de populariteit van Max Verstappen zijn aanbod steeds verder uitgebreid. Zo kwam het twee jaar terug met een Formule 1 Café op vrijdagavond en organiseert het de zogeheten e Ziggo eBattle Pro League, waarin de snelste coureurs in de officiële Formule 1-game het tegen elkaar opnemen.

Dit keer was de ‘brand-extensie’ een live-uitzending in de Ziggo Dome, een evenement waar de marketeers van het mediamerk van tevoren alleen maar hadden durven dromen. Verstappen scheurde onverwacht van de 7e plaats naar de 1e in een fenomenale inhaalrace en bracht de Dome in extase. 

Ajax en Thrones

Het is niet de eerste keer dat Ziggo zijn klanten uitnodigde op een groot scherm naar exclusieve programmering zoals sport en series te kijken. Ziggo-klanten konden al met korting de wedstrijd Ajax-Real Madrid volgen in de Ziggo Dome en eerder was in Pathé-bioscopen de ontknoping van seizoen 7 en 8 van Game of Thrones te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in