Marc Nagelkerken is per 1 juli het nieuwe bedrijf MediaMarceteer begonnen. MediaMarceteer moet passende exploitatiemodellen gaan ontwikkelen voor bestaande en nieuwe media-initiatieven. Ook gaat Nagelkerken zich richten op het sluiten van partnerships en diverse vormen van branded content voor verschillende (media)opdrachtgevers.
Nagelkerken was managing partner van media-exploitatiebedrijf Triade Media dat werd overgenomen door RTL. Met de komst van salesbedrijf Ad Alliance vorig jaar, is Triade Media per januari 2020 geheel daarin geïntegreerd. 'Een mooi moment voor mij om een volgende stap in mijn ondernemerscarrière te zetten.'
In opdracht van Ad Alliance gaat Nagelkerken diverse themazenders - Ziggo Sport themakanalen (zoals golf en tennis) CNN, Cartoon Network, XITE, ONS, History, Crime & Investigation, OUTtv en InsightTV - ondersteunen in het ontwikkelen en verkopen van allerlei vormen van non-spot en partnerships op zenderniveau.
Daarnaast adviseert MediaMarceteer de vorig najaar gelanceerde homeshoppingzender TommyTV (kanaal 250, Ziggo).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!