25 november aanstaande presenteert Alex Osterwalder zijn nieuwste boek Value Proposition Design. In het Nederlandse vertaald naar Waarde Propositie Ontwerp.
Het nieuwe boek is het vervolg op Business Model Generatie, het boek waarvan inmiddels meer dan 1 miljoen exemplaren zijn verkocht. Value Proposition Design is een volgende stap in business model innovatie: hoe bouw je een business model waar klanten echt op zitten te wachten?
Net als in Business Model Generation wordt in dit boek een model aangeboden: het Value Proposition Canvas is een tool om met je team of organisatie inzicht te krijgen in de klant, een manier om het strategische gesprek hierover aan te gaan, een gezamenlijke taal te spreken en dit uiteindelijk te vertalen naar een nieuw business model.
Marketingonline.nl mag 5 exemplaren van dit boek weggeven aan de lezers. Interesse? Stuur een mailtje met je NAW-gegevens naar de redactie.
[NOTE: Deze actie is afgelopen, de winnaars hebben inmiddels bericht ontvangen]
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!