Lil Kleine (Jorik Scholten) en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een nieuw lifestylemerk voor jongeren van 15 tot 24 jaar. Dat platform moet de plaats innemen van 'het huidige woud aan lifestylemerken voor jongeren'. Lil Kleine wordt medeoprichter en ambassadeur van het nieuwe merk.
De content is gericht op het geloof in eigen kunnen en daarom is er ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent. Het nieuwe jongerenmerk is onderdeel van Talpa Social, waaronder ook StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers vallen. Er wordt nadrukkelijk ook gezocht naar samenwerking met de andere (tv-, radio en event-) merken van Talpa Network.
Talpa Network eigenaar John de Mol zegt over de samenwerking: 'Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!