Rentepunten, het loyaliteitsprogramma voor spaarders bij de Postbank, lijkt succesvol en deze week viert de bank dat met een speciale actie.
Er staan iedere dag op diverse plaatsen in Nederland 20 blauwe leeuwen te liften.
Elke automobilist kan er een oppikken om vervolgens bij het dichtstbijzijnde pompstation te tanken voor de helft van de prijs. Dit is hetzelfde principe als bij Rentepunten, waar je producten kunt aanschaffen voor de helft van de werkelijke waarde.
Het doel van het Rentepuntenprogramma is spaargeld langer vast te houden en nieuw spaargeld aan te trekken. Klanten die actief deelnemen aan het programma blijken aanzienlijk meer spaargeld te storten op hun rekening en het programma trekt ook nieuwe spaarders aan, meldt de Postbank.
Dagelijks bezoeken zo'n 50 duizend klanten de virtuele Postbank Voordeelwinkel op het internet.
Rentepunten is medio februari van dit jaar van start gegaan.
Hans Hagenaars directeur Postbank: 'In februari hebben we Rentepunten geïntroduceerd. Spaarders krijgen bij de Postbank naast hun normale spaarrente gratis Rentepunten waarmee ze met 50 procent korting tal van artikelen kunnen aanschaffen. Het programma heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. In 6 maanden tijd hebben we de doelstellingen van 1 jaar gerealiseerd. Tot over de landsgrenzen hebben spaarbanken interesse getoond in het concept Rentepunten.'
Jolanda Landman van Joop van de Ende Theaterproducties zegt: 'Deelname aan Postbank Rentepunten levert zeker een bijdrage aan de commerciële doelstellingen van Joop van den Ende Theaterproducties. Naast een bijdrage aan naamsbekendheid van onze producties, zijn er via Postbank Rentepunten al meer dan 12.500 kaarten verkocht, onder andere voor de nieuwe musical The Wiz die twee weken geleden in het Beatrix Theater Utrecht in première ging.'
De vraag is alleen: als het zo hardloopt en zo'n succes is, waarom moet je er dan langs de weg nog aandacht voor vragen?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!