Premium

Lidl kiest voor Etcetera

De eerste met Etcetera ontwikkelde Lidl-campagne begint vandaag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Etcetera&;s eerste Lidl-campagne brengt onder de aandacht dat Lidl voor de vijfde keer op rij is uitgeroepen tot beste supermarkt in groente en fruit.

Dit bereikte Lidl zonder structureel met een reclamebureau samen te werken. 

Erik Hogenboom, Hoofd Marketing & Actiecommunicatie Lidl, over de beslissing om met Etcetera in zee te gaan: &;Dit is een mooi moment om de communicatie van Lidl aan te scherpen en samen met Etcetera de merkstrategie verder te ontwikkelen. Etcetera is de goede partner voor ons omdat bij dit bureau creativiteit en effectiviteit hand in hand gaan.&;


Bureau: Etcetera
Productiemaatschappij Dppler
Regisseur: Daniel Dow
Opdrachtgever: Erik Hogenboom, Jorieke de Vries, Joost de Kanter

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie