Léonie Koning, managing director van Initiative, is de enige Nederlandse afgevaardigde in de hoofdjury van de Festival of Media Global Awards.
Het internationaal gerenommeerde Festival of Media vindt plaats van 28 tot en met 30 april in het Zwitserse Montreux. Hier komen beïnvloeders en beslissers uit de media-industrie van over de hele wereld samen om kennis uit te wisselen, met elkaar in discussie te gaan, innovaties te bespreken en zaken te doen.
Op de laatste dag van het evenement worden de Festival of Media Global Awards uitgereikt. De genomineerden hiervoor worden 28 maart bekend gemaakt. Onder het voorzitterschap van Ben Jankowski, group head of global media van Mastercard, zal Koning zich samen met collega-juryleden van bureaus en multinationals als Nestlé, Unilever, AB-Inbev, Intel en Colgate-Palmolive buigen over de inzendingen.
In totaal zullen de jurerende media-experts tientallen cases beoordelen in zestien verschillende categorieën, waaronder twee nieuwe. Zo zal in 2013 voor het eerst de ‘Braves’ (Brand videos) award worden toegekend aan het merk dat de beste video content heeft geproduceerd. In de categorie ‘Best Launch Campaign’ wordt de meest succesvolle introductiestrategie voor een nieuw product bekroond.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!