KFC Nederland na pitch naar Mindshare Greenhouse

De samenwerking omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie

123RF

Mindshare Greenhouse heeft na een pitch het media-account van fastfoodketen KFC Nederland gewonnen. De samenwerking begint in de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Het account wordt daarna uitgebreid naar België en de Nordics (Scandinavië).

Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe: 'We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-commerce, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse  kunnen we samen deze groeiambities waarmaken.'

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland, zegt dat haar bureau binnen de samenwerking KFC ook gaat helpen bij het versnellen van zijn business transformatie.

Mindshare Greenhouse pitchte het laatste deel van het traject overigens op een nieuwe manier. Door de coronacrisis deed het team de presentatie vanuit huis.

Het media-account zat eerder bij ZIGT.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie