Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo Supermarkten tuigt Media & Partnerships op

Team moet adverteerders helpen binnen de eigen retail mediaomgeving.
Jumbo Media
Vlnr Sita Bakker, Carolien de Rooi, Monique Pennings, Helen Dekker, Natascha de Waal en Patrick van den Bosch
Jumbo Media
Vlnr Sita Bakker, Carolien de Rooi, Monique Pennings, Helen Dekker, Natascha de Waal en Patrick van den Bosch

Jumbo Supermarkten tuigt een eigen media-afdeling op met de naam Jumbo Media & Partnerships om crossmediale oplossingen voor adverteerders te bedenken binnen de eigen retail mediaomgeving.

Het team staat onder leiding van Monique Pennings en bestaat verder uit Sita Bakker - voorheen onder meer UM en OMD -, Carolien de Rooi (was brand marketing lead bij Wehkamp en daarvoor head of marketing partnerships bij Sanoma|SBS) en Natascha de Waal (ex-Ster). Accountmanagers Patrick van den Bosch en Helen Dekker, die beiden afkomstig zijn van Smulweb, en Annabel van Dingenen, maken ook deel uit van het team.

Pennings zegt dat Jumbo adverteerders wil helpen succesvol te zijn 'door het samen te doen.

related partner content for mobile comes here

Het mediaportfolio van Jumbo bestaat uit onder meer uit Hallo Jumbo magazine, Jumbo Radio, Jumbo.com, Smulweb.nl, sociale kanalen, e-nieuwsbrieven, apps, crossmediaal platform Wat Eten We? en bijna zevenhonderd winkels. 

Voor de verkoop van de proposities werkt Jumbo ook samen met Summit Retail Media Group.

Verder blijft UM het mediabureau van Jumbo. Business manager Richard van der Steeg: 'UM heeft geholpen bij de voorbereidingen en start, maar is niet betrokken bij de operatie van Jumbo Media & Partnerships.'  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in