Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Verkroost weg bij OmnicomMediaGroup

Functie van managing director OMG Digital verdwijnt na integratie in OMD en PHD.
Miniatuurvoorbeeld
Jeroen Verkroost
© _
Miniatuurvoorbeeld
Jeroen Verkroost
© _

OmnicomMediaGroup integreert OMG Digital in de mediabureaulabels OMD en PHD. Daarmee verdwijnt de functie van managing director voor de digitale groep. Jeroen Verkroost kondigt daarom zijn vertrek aan. Hij had de functie sinds augustus vorig jaar.

Verkroost: 'Omnicom heeft met deze stap de groep van zo'n 50 digitale specialisten precies daar geplaatst waar ze het meest nodig zijn; in de klantenteams in het hart van de labels. OMD en PHD kunnen nu elk werken met een eigen, volledig geïntegreerd in-house digital team met alle expertises.'

CEO Patrick Molleman zegt dat de tijd voor silodenken bij bureaus voorbij is. 'We moeten in staat zijn hun diensten rondom de klant te organiseren. Door de digitale specialismen en specialisten volledig te integreren in PHD en OMD zetten we een belangrijke volgende stap in het klant-centraal denken en handelen. Jeroen heeft hieraan een belangrijke bijdrage geleverd.'

related partner content for mobile comes here

Verkroost: 'Nu is het tijd voor mij om afstand te nemen en me onder de kerstboom te gaan beraden op de volgende stap.'

Hij was eerder drie jaar chief digital officer bij Persgroep en leidde ad interim IAB. Vanuit Verkroost.com adviseert hij verschillende organisaties over strategie en transformatieprocessen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in