Overslaan en naar de inhoud gaan

Expert Frank Beke over data, personalisatie en de rol van vertrouwen

Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klant af te schrikken? Leer over de maximale waarde van klantdata.
De Nieuwe Zaak

De Nieuwe Zaak is een full service digital commerce bureau. Wij helpen retailers, groothandels en A-merken met het oplossen van digital commerce vraagstukken. Of het nu gaat om een nieuw commerce platform, een marketingvraagstuk, een nieuw design of business strategie; De Nieuwe Zaak helpt je groeien. Hoe? Onze 100 experts werken samen met klanten in multidisciplinaire teams en zorgen zo voor een naadloze integratie tussen strategie, creatie, techniek en marketing.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klant af te schrikken? We willen steeds meer weten over onze klanten om daarmee relevanter te zijn. Dit vereist verzameling van veel persoonlijke informatie. Zitten die klanten hier wel op te wachten? In de huidige tijd van meer aandacht voor privacy is het steeds belangrijker dat klanten toestemming geven om persoonlijke informatie te laten verzamelen. Draait het hierbij alleen om vertrouwen? Frank Beke van De Nieuwe Zaak deelt graag zijn expertise over hoe jij de maximale waarde uit je klantdata haalt.

Bezoek de expertsessie van Frank Beke tijdens het Grote Marketing Congres 2018

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

De Nieuwe Zaak

De Nieuwe Zaak is een full service digital commerce bureau. Wij helpen retailers, groothandels en A-merken met het oplossen van digital commerce vraagstukken. Of het nu gaat om een nieuw commerce platform, een marketingvraagstuk, een nieuw design of business strategie; De Nieuwe Zaak helpt je groeien. Hoe? Onze 100 experts werken samen met klanten in multidisciplinaire teams en zorgen zo voor een naadloze integratie tussen strategie, creatie, techniek en marketing.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in