In navolging van de eenwording van het bedrijf via het Sunny Heart logo komt Thomas Cook nu met een groepsbrede marketingcampagne, One.
Deze campagne moet aangeven waar Thomas Cook voor staat: ‘Een high-tech, high-touch ervaring bij elk klant contact met een omnichannelaanpak’, aldus het bedrijf.
De campagne-aanpak zal in de marketingactiviteiten in alle landen worden opgenomen, elke markt is zelf verantwoordelijk voor de eigen slogans en commerciële boodschap. In Nederland zal de commerciële focus liggen op families met kinderen. ‘Social sharing’ is belangrijk in de campagne.
Remo Masala, chief marketing officer, Thomas Cook Group: ‘We willen inspireren en prikkelen met een nieuwe visuele stijl en identiteit op basis van “saamhorigheid”. Ons doel is om samen met onze klanten op hetzelfde emotionele niveau te komen en met inspirerende beelden onze vakanties tot leven te brengen. We willen creëren en opvallen en benadrukken dat de vakantietijd de beste tijd van het jaar is, die wij ze bieden bij onze merken.’
De campagne (door het Zweedse Forsman & Bodenfors) is online reeds gestart, 12 december zal hij met een 60 seconden durende commercial op de Nederlandse televisie verder worden uitgerold. Naast online en de tv-commercial worden ook radio, outdoor en print ingezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!