Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie bedenkt ode aan 'de eerste slok' voor Brand Bier

De nieuwe commercial van Brand Bier gaat over het verlangen naar een koud glas bier. En daar nog even op moeten wachten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf donderdag 30 oktober is de nieuwe commercial van Brand Bier op televisie te zien. Het is het tweede hoofdstuk in de campagne ‘De Eerste Slok’, ontwikkeld door creative agency Indie en Sunshine and Sausages. werd in augustus gebracht.

related partner content for mobile comes here

Indie vertelt de verhaallijn: &;Als je net besteld hebt aan de bar. Na een lange autorit. Na een dag hard werken thuiskomen. Je verlangt naar een koud glas bier, maar moet nog even wachten. Dát moment, je kent het wel. Met dit in het achterhoofd lanceert Brand ‘De Eerste Slok’. Of beter gezegd het verlangen naar de eerste slok. Want soms moet je er wat moeite voor doen, of even geduld hebben. Om daarna te genieten van een glas Brand, met die intense uitgesproken smaak.&;

Brand Bier hieeft de nieuwe film nu al op gezet.

Credits
Brand Bier (HEINEKEN Nederland): Bram Westenbrink, Marc Scholten, Baukje de Nekker
Creatie: Indie
Motion Design Director: Paul Postma
Productiemaatschappij: Hazazah Film & Photography
Regisseur: Krijn van Noordwijk
Producer: Cynthia Fidder
D.O.P.: Mick van Rossum
Editor: Govert Janse
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Studio De Keuken
On-line post-productie: Captcha!
Mediastrategie: Starcom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in