Trending deze week: hoisinsaus verovert TikTok

Hoe kun je viral gaan met een TikTok video? Daar zijn genoeg handleidingen over geschreven, maar hoe vind je de juiste?

Viral met hoisinsaus

Deze week laat Bryan van TheBnoth zien hoe je viral kunt gaan op TikTok met niets minder dan hoisinsaus. Zo plaatste hij een week geleden deze video met inmiddels meer dan 2,1 miljoen views. Een hilarische TikTok waarin hij laat zien welke fout hij telkens weer in de supermarkt maakt: het kopen van een product dat hij allang thuis heeft liggen. De video heeft een zelfgemaakte Hoisin-sound, die je waarschijnlijk na één keer luisteren de hele dag in je hoofd hebt zitten

Perfecte inhaker

De sound is inmiddels een ware hit geworden en wordt door duizenden TikTokkers gebruikt om hun favoriete producten uit de supermarkt te laten zien. Natuurlijk is dit ook de perfecte inhaker voor diverse merken en bedrijven, zo plaatste Albert Heijn een TikTok video waarin ze het zoveelste pak pasta hebben gekocht.

De succesformule

Waarom gaat deze TikTok wel viral en andere niet? De creator Bryan maakt heel goed gebruik van een herkenbare situatie en combineert dit met een eigen sound die de content echt een boost geeft. Dit zien wij ook bij meerdere merken gebeuren, kijk bijvoorbeeld naar Duolingo en Ryanair die hier echt de kroon spannen. Wij van Dorst & Lesser vinden het een mooie ontwikkeling en moedigen je zeker aan om aan de slag te gaan met verschillende of misschien wel zelfgemaakte sounds. Practice makes perfect!

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie