Als je in een winkel werkt, is geen dag hetzelfde. De ene keer krijg je te maken met tien verschillende klanten die allemaal een andere klacht hebben en de andere keer verkoop je alleen maar dezelfde producten voor dezelfde prijs aan dezelfde mensen.
Hema heeft echter een geniale manier bedacht om élke werkdag behoorlijk spannend te maken. En daar kunnen niet alleen de medewerkers in kwestie, maar ook klanten en online kijkers enorm van genieten.
Deze geheime dienst van Hema is niet voor de pouce.
@hemanederland Wie van jullie bedenkt de beste opdracht voor deel 2? 😂 #HEMA ♬ origineel geluid - HEMA
De positieve reacties stromen aan de lopende band binnen.
Niet alleen het concept, maar ook de Hema-medewerker zelf valt in de smaak.
Dit zou voor velen een (rook)worst-case-scenario zijn, maar deze vrouw vindt het geen probleem.
Hema krijgt dankzij deze video ongetwijfeld een hoop sollicitaties binnen voor de functie van undercover medewerker.
De winkel heeft in ieder geval genoeg inspiratie voor een volgende ronde.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!