Heineken weet dat, omdat het merk 530 vrouwen heeft laten ondervragen voor een update van de 'Enjoy Heineken(r) Responsibly'-campagne.
21 december gaat de bijbehorende Heineken tv-commercial live.
Heineken: ‘In de commercial zien we jonge ambitieuze vrouwen die op zoek gaan naar mannen die maat weten te houden tijdens een avond uit. Hiermee wil Heineken op zijn eigen manier de mannen aanmoedigen om met mate te drinken.’
Ruim tien jaar is 'Enjoy Heineken Responsibly' het overkoepelende thema van Heineken om een grotere bewustwording te creëren voor verantwoord alcoholgebruik.
Die 530 vrouwen vinden mannen zelfverzekerder (82 procent) vinden wanneer zij met mate drinken, sexier (81 procent) en intelligenter (77 procent). 85 procent van hen geeft aan dat ze de voorkeur geven aan een man die met mate drinkt.
Heineken: ‘Volgens de vrouwen zijn de mannen dan namelijk meer ontspannen en losser, maar nog steeds verantwoordelijk en verstandig en hebben zij het gevoel dat de man weet hij wat hij wil.’
Actrice en presentatrice Tess Milne interviewde als onderdeel van de campagne mensen op straat.
De televisiecommercial is ontwikkeld door Publicis, TBWA nam de straatinterviews voor zijn rekening.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!