Global exploiteert tijdelijk out-of-home postervlakken Rotterdam in afwachting van kort geding

[UPDATE] Exploitant na zes jaar (even?) terug in Rotterdam.

Global Media & Entertainment is per 1 mei weer (tijdelijk) terug in Rotterdam met bijna drieduizend out-of-home postervlakken op straat en in de metro. Het gaat om een tijdelijk contract van drie maanden in verband met een kort geding dat op 15 mei is rond de gunning van Clear Channel. Global en JCDecaux tekenden protest aan tegen deze gunning.

Een kort geding moet uitsluitsel geven over welke exploitant uiteindelijk de out-of-home postervlakken op straat en in de metro in handen krijgt. 

Voorlopig mag Global per 1 mei de postervlakken exploiteren. Mogelijk wordt dit met nog eens drie maanden verlengd.

Eric Kip, managing director van Global, zegt blij te zijn dat zijn bedrijf na zes jaar terug is in de Maasstad. 'Onze missie is iedereen op een effectieve en efficiënte manier buiten bereiken. De toevoeging van Rotterdam per 1 mei draagt daar in een grote mate aan bij.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie