Global heeft de handen ineengeslagen met Netflix, Mediahuis Nederland en &C. Het gaat inhoudelijke content van de mediapartijen laten zien op zijn digitale schermen.
Er zijn verschillende soorten content. Netflix geeft kijktips van de dag. Mediahuis Nederland deelt het laatste nieuws van Metro, Autovisie en J/M Ouders. &C behandelt de nieuwste lifestyle-ontwikkelingen.
Het belangrijkste nieuws wordt groot getoond, daaronder staan nog twee andere artikelen.
Live-RSS-feed
Global – het voormalige Exterion - heeft een snelle en geautomatiseerde connectie met de redacties. Dit zorgt ervoor dat actualiteiten direct zijn te zien.
'Door de HTML5-advertentie te koppelen aan de door de uitgever geleverde live-RSS-feed, maken we directe updates van artikelen mogelijk op het DOOH-scherm', zegt Brayan van Bronckhorst, onlineadvertising-specialist bij Platform 161. ‘En als de gebruiker de website vanaf zijn eigen apparaat bezoekt, ziet hij dezelfde inhoud die eerder zijn interesse opwekte op het DOOH-scherm.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!