Overslaan en naar de inhoud gaan

Financieel directeur RTL stapt op na meningsverschil over strategische koers

CFO Vivienne de Leeuw vertrekt per direct bij RTL Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vivienne de Leeuw vertrekt bij RTL. Ze zegt het niet eens te zijn met 'de nieuwe organisatiestructuur die voortvloeit uit de strategische koers die RTL gaat varen'. 'Daarom heb ik besloten om mijn functie als CFO van RTL Nederland neer te leggen.'

related partner content for mobile comes here

RTL rondde eind vorig jaar een 'strategische review' af die duidelijkheid moet geven over de toekomst van de Nederlandse tak. De laatste jaren moet RTL omgaan met veranderend mediagedrag van de consument. Dat is ook de kern van de review: welke keuzes maakt RTL om die consument goed te volgen?

De inhoud daarvan wordt op zeer korte termijn bekend.

De Leeuw was pas sinds een jaar cfo bij RTL. Ze wil nog kwijt dat ze het afgelopen jaar 'met veel plezier' heeft gewerkt aan de transitie naar een brede strategische finance rol, waarbij klantgericht denken een centrale plek in neemt.'

Directeur strategie Rik Welling neemt haar taken tijdelijk waar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in