Exterion Media begint per 1 oktober met de exploitatie van tien digitale billboards in Maastricht. Later in het najaar volgen nog eens veertien digitale billboards in Diemen en Leiderdorp.
Hiermee wil Exterion Media de volgende stap zetten in het versterken van zijn digitale netwerk.
De digitale billboards zijn 6m2 en moeten de impact bieden van het ‘ouderwetse’ billboard, maar met de voordelen van digital out-of-home.
Exterion Media heeft een landelijk dekkend digitaal netwerk van ruim 2.300 digitale schermen. De digitale billboards komen vooral in een 'urban' omgeving met een hoge selectiviteit van de zakelijke beslissers.
Guy Grimmelt, sales & marketing director Exterion Media: 'Met een digitaal netwerk van onze grootte, moet je wel gaan kijken of binnen het netwerk specifieke doelgroepen te definiëren zijn. De zakelijke markt is hier zeker belangrijk in en daarvoor zijn dit relevante locaties om toe te voegen aan ons portfolio. Door ons DOOH netwerk relevanter te maken op specifieke doelgroepen, zorgen we ervoor dat we nog beter aansluiten op de wensen vanuit de markt en de behoeften vanuit de digitale adverteerders en inkopers.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!