Overslaan en naar de inhoud gaan

Webinar: De impact van radio

Wil jij ook weten hoe je je merk kunt laten groeien met behulp van radio? Meld je dan nu aan voor ons gratis webinar op donderdag 12 mei.
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Ster
Webinar De impact van radio
Ster
Webinar De impact van radio

Benieuwd hoe je jouw radio campagne zo effectief mogelijk kunt inzetten en wil je weten hoe je je merk kunt laten groeien met behulp van radioreclame? Neem dan deel aan ons webinar op donderdag 12 mei van 12.00 - 13.00 uur (tijdens de lunch) en kom erachter waarom radio voor jouw merk interessant kan zijn om in te zetten.

Voor wie?

Dit webinar is bestemd voor ondernemers en marketeers die:

- Radioreclame overwegen maar willen weten over de effectiviteit van het medium radio
- Al ervaring hebben met andere vormen van reclame en voor wie radioreclame een mooie toevoeging kan zijn
- Meer willen weten over de doelstellingen die je kunt behalen met het medium radio
 

Programma

In een interactieve sessie zal NPO Radio 2 presentator, Wouter van der Goes, samen met onze accountmanager Remco Verweij, research consultant Eva Peer en een gastspreker Nicolas van Bekkum, CCO Farmcamps, de volgende onderwerpen bespreken:

  • Ontwikkelingen mediagedrag Welke rol heeft radio in het medialandschap, hoe heeft het luistertijdaandeel zich ontwikkeld en waarom mag radio niet ontbreken in jouw plannen?
  • Effectiviteit radio campagne Op welke manier kun je radio inzetten wanneer je een bereik of conversie doelstelling hebt.
  • Tips & Tricks Onderzoeksvoorbeelden, cases en tips om je campagne meetbaar te maken.

Meld je aan

Je kunt je gratis aanmelden voor de webinar "De impact van radio" op donderdag 12 mei van 12.00 - 13.00 uur.

Heb je een vraag, stuur dan een e-mail naar ster@ster.nl

 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in