Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblog: Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar

De commercial 'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar' van Albert Heijn is genomineerd voor een Ster Gouden Loeki!
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar' van Albert Heijn
'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar' van Albert Heijn

Iedereen was een beetje nerveus op de filmset. Het gevoel dat je bekruipt, als een grote ster in aantocht is. De ervaren regisseur begon ineens te fluisteren. Onze supermarktmanager Ilse keek steeds vaker even naar de ingang. En de mensen van het reclamebureau stonden een beetje onrustig heen en weer te schuifelen.

Allemaal in afwachting van dat ene moment. Het moment dat de hamster uit de Albert Heijn kerstcommercial voor het eerst op de set zou komen. Adem in. Daar is-ie!

Nou goed, achteraf bekeken was die hele aankomst natuurlijk ook weer niet zo spectaculair. Het beestje kroop uit een draagbare kooi. En dan maken we het eigenlijk al imposanter dan het was. Hij snuffelde met zijn neusje, keek even om zich heen. En besloot daarna dat het wel mooi was geweest: hij keerde zich om en kroop weer lekker terug in zijn kooi.

Hamster-allures?

Het zorgde voor een hard gelach op de set. Hamster-allures, riep iemand. En of iemand even kerstmis wilde bellen, dat het wat later zou worden. 

Gelukkig hadden we, naast de scènes met een echt hamstertje, ook de beschikking over digitale mogelijkheden. Met speciale computermodellen, waarmee het hele Albert Heijn kerstverhaal tot leven kwamenkwam het hele Albert Heijn kerstverhaal echt tot leven. Niet in de laatste plaats ook door het prachtige kerstnummer van Dennis van Aarssen: 'Have Yourself a Merry Little Christmas'.

Even snuffelen aan de Gouden Loeki

Zo groeide het kleine Albert Heijn hamstertje uit tot de ster van het reclameblok. En nu misschien zelfs tot de ster van de Ster Gouden Loeki verkiezing! Het zou geweldig zijn. Hoewel we niet uitsluiten dat hij er misschien alleen even aan zou snuffelen. En dan hup, weer lekker snel terug zijn kooi in. 

Heb jij al gestemd?

Tot en met 20 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 25 februari bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep MAX om 21:30 uur op NPO 1.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in