Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Awards introduceert Effie Campus

Effie Awards organiseert op 11 juni voor de eerste keer de Effie Campus. Doel van het evenement is om een effectiviteitscultuur.
Miniatuurvoorbeeld
© Effie
Miniatuurvoorbeeld
© Effie

Tijdens het evenement presenteren effectiviteitsexperts, recente Effie-winnaars, juryleden van de Effie Awards en onderzoekbureaus hun cases, inzichten en visies op effectiviteit.

related partner content for mobile comes here

Mary Hoogerbrugge, namens de Stuurgroep Effie Awards: “Met een topselectie aan juryleden en honderden Effie-cases beschikken we over een schatkamer aan kennis over effectiviteit. Met de Effie Campus brengen we die kennis actief naar buiten, waarbij we ons graag spiegelen aan de IPA Awards in de UK.”

Het initiatief dat een samenwerking is van VEA, BVA en de Adformatie, sluit aan bij de ambitie van Effie Awards om zich te positioneren als kennisinstituut. De Effie-cases leggen bloot hoe met de inzet van strategische denkkracht en creatieve verbeelding mensen in beweging kwamen. En ze laten zien op basis van welke strategische inzichten en keuzes de resultaten zijn behaald.

Op de Effie Campus is er ook aandacht voor het schrijven van een goede Effie-case. In een masterclass delen ervaren caseschrijvers hun learnings. Zij geven tips voor het schrijven van een overtuigende case en lichten toe waarom de ene case goud wint en een andere brons.

De Effie Campus is bedoeld voor iedereen die wil leren over effectiviteit: adverteerders en bureaus. En voor iedereen die een goede start wil maken met het schrijven van een Effie-case.

Het evenement vindt 11 juni plaats bij Lab 111. Gedetailleerde informatie over programma en sprekers volgt binnenkort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in