Eerste influencer campagne op Digital Out-of-Home schermen

Samenwerking Exterion Media met styliste/influencer Lonneke Nooteboom en merk Sensai.

Exterion Media is een samenwerking begonnen waarmee influencermarketing voor het eerst naar digital-out-of-home (DOOH) wordt gebracht. De samenwerking is de start van het nieuwe concept ‘Favorites by’ van Exterion Media.

Merken kunnen dit concept inzetten in aanloop naar speciale dagen als Black Friday en feestdagen. Hierbij tonen influencers hun favoriete producten ook op DOOH. Met Moederdag in het vizier trapt styliste/influencer Lonneke Nooteboom (145.000 volgers) af met haar favoriete producten van Sensai. De campagne is verder in samenwerking met 1AM Agency.

Voor deze campagne is er gekozen voor een gerichte inzet op het ‘Retail’-netwerk van Exterion Media, waarbij de campagne onder andere zichtbaar is rondom verkooppunten van Sensai. Het netwerk bestaat uit 900 digitale schermen die deze week ruim 4.9 miljoen contacten realiseren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie