Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Media Week wil 200 uur lang live podcasts maken

En dat zou een recordpoging zijn, aldus de organisatie.
Shutterstock podcast
© Afbeelding: Shutterstock
Shutterstock podcast
© Afbeelding: Shutterstock

Zo'n tweehonderd uur achter elkaar live podcasts maken: dat is het doel van de organisatie van de Dutch Media Week. Op de zevende editie van het jaarlijkse media-evenement, dat een week duurt, gaan bekende en onbekende podcastmakers dag en nacht praten over hun favoriete onderwerpen. Zo willen ze een recordpoging doen om zo lang mogelijk achter elkaar te podcasten.

related partner content for mobile comes here

Gratis bij te wonen

De recordpoging podcasts maken start op zaterdagochtend 1 oktober en eindigt - als alles meezit - op zondagmiddag 9 oktober. Onder meer De PodBast, Vink, Televisië, Content Wars, Daar bleef je voor thuis!, Radioreizen, Boer Zoekt Podcast zijn live te horen vanaf diverse locaties binnen Hilversum. Overdag, maar dus ook 's nachts. Geïnteresseerden kunnen de podcasts live op locatie beluisteren. Vincent Bijlo, cabaretier, schrijver en podcaster, opent en sluit de recordpoging.

Makers gezocht

Dutch Media Week wil ook nieuw talent de ruimte geven om te podcasten. Nieuwkomers kunnen zich aanmelden en maken na een eerste selectie kans om een tijdslot te winnen voor de recordpoging. Winnaars mogen minimaal dertig minuten live meedoen. Er is ook nog ruimte voor bekendere podcasts, aldus de organisatie. Ook zij kunnen zich aanmelden voor een tijdslot van minimaal een half uur. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in