Wilfred Mons, Jan Willem Verzeilberg en Kitty Lakeman versterken content en sales NRC

Mons en Verzeilberg keren terug op oude nest, Lakeman werkte hiervoor bij branded-contentmagazine van Jumbo.

Door sterke groei bij zijn commerciële contentlabel NRC XTR heeft NRC de commerciële afdeling versterkt met branded-contentdirector Wilfred Mons, accountdirector Jan Willem Verzeilberg en contentmanager Kitty Lakeman (vlnr op foto boven).

Wilfred Mons keert terug bij NRC om branded content director te worden. Hij stond zelf aan de wieg van label NRC XTR, maar verliet het bedrijf om een andere droom te realiseren met het ontwikkelen van onroerend goed.

Jan Willem Verzeilberg is als accountdirector verantwoordelijk voor de commerciële relatie met de contentlabels bij de mediabureaus. Ook heeft hij de verantwoordelijkheid voor een aantal grote adverteerders. Ook hij keert terug bij NRC. In de periode november 2013 tot november 2018 was hij al actief op de salesafdeling. Daarna was hij een jaar actief voor FD Mediagroep.

Kitty Lakeman heeft veel ervaring als redacteur. Eerst bij tv, zoals (de 5 Uur Show en Ook dat nog), later bij diverse magazinetitels (Mikro Gids, Vriendin). Recent werkte ze voor ‘Hallo Jumbo’, het branded-contentmagazine van Jumbo.


 

Volgens Madelon Fortuin, commercieel-directeur NRC, hebben de drie aanwinsten veel kennis, kunde en ervaring op hun eigen vakgebied. 'Zij doen recht aan de kernwaarden van NRC zoals deskundigheid, betrouwbaarheid en integriteit.' 

Fortuin zegt het leuk te vinden dat twee van deze drie na wat omzwervingen buiten NRC 'toch heel graag juist bij ons willen werken'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie