Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media en FC Twente verlengen mediapartnership tot 2027

De samenwerking wordt verder uitgebreid.
DPG Media en FC Twente
DPG Media en FC Twente

DPG Media en FC Twente hebben hun mediapartnership verlengd tot 2027. Het mediabedrijf blijft daarmee een belangrijke partner voor de voetbalclub en breidt de samenwerking verder uit. 

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen DPG Media en FC Twente gaat terug tot begin jaren negentig. Sindsdien waren er bijvoorbeeld verschillende activaties op de Open dag van FC Twente en campagnes via DPG Media titels. Het mediapartnership krijgt nu een nieuwe impuls, waarbij de zichtbaarheid van DPG Media bij de thuiswedstrijden in stadion De Grolsch Veste wordt vergroot, onder andere met borden en schermen op en langs het veld. 

Verbinding met regio

Beide partijen zoeken actief de verbinding met de regio Twente. DPG Media en FC Twente richten zich de aankomende jaren op acties en arrangementen voor supporters en sponsoren. Ook willen de partijen extra aandacht besteden aan belangrijke momenten rondom de club.

'Met Tubantia als onze lokale vertegenwoordiger, hebben we een mooie geschiedenis met zowel de regio als FC Twente', zegt Michael Meuleners, partnershipmanager bij DPG Media. 'Het biedt ons de mogelijkheid om samen met tal van bedrijven uit de Twentse regio mooie campagnes te realiseren. Maar ook op het gebied van contentcreatie hebben we de afgelopen tijd intensiever samengewerkt, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via Tubantia.'

Leon Molenkamp, manager media, marketing & communicatie bij FC Twente: 'Met het oog op de ambities die we hebben in deze nieuwe fase van de club, past het perfect om de samenwerking nu te intensiveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in