DPG Media en FC Twente verlengen mediapartnership tot 2027

De samenwerking wordt verder uitgebreid.

DPG Media en FC Twente hebben hun mediapartnership verlengd tot 2027. Het mediabedrijf blijft daarmee een belangrijke partner voor de voetbalclub en breidt de samenwerking verder uit. 

De samenwerking tussen DPG Media en FC Twente gaat terug tot begin jaren negentig. Sindsdien waren er bijvoorbeeld verschillende activaties op de Open dag van FC Twente en campagnes via DPG Media titels. Het mediapartnership krijgt nu een nieuwe impuls, waarbij de zichtbaarheid van DPG Media bij de thuiswedstrijden in stadion De Grolsch Veste wordt vergroot, onder andere met borden en schermen op en langs het veld. 

Verbinding met regio

Beide partijen zoeken actief de verbinding met de regio Twente. DPG Media en FC Twente richten zich de aankomende jaren op acties en arrangementen voor supporters en sponsoren. Ook willen de partijen extra aandacht besteden aan belangrijke momenten rondom de club.

'Met Tubantia als onze lokale vertegenwoordiger, hebben we een mooie geschiedenis met zowel de regio als FC Twente', zegt Michael Meuleners, partnershipmanager bij DPG Media. 'Het biedt ons de mogelijkheid om samen met tal van bedrijven uit de Twentse regio mooie campagnes te realiseren. Maar ook op het gebied van contentcreatie hebben we de afgelopen tijd intensiever samengewerkt, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via Tubantia.'

Leon Molenkamp, manager media, marketing & communicatie bij FC Twente: 'Met het oog op de ambities die we hebben in deze nieuwe fase van de club, past het perfect om de samenwerking nu te intensiveren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie