Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is het nieuwe bereiksonderzoek voor buitenreclame: 'Alles is nieuw aan BRO Next'

JIC BRO lanceert vandaag het nieuwe buitenreclameonderzoek ‘BRO Next’. Een vooruitstrevend onderzoek op basis van nieuwe bronnen én…
Swantje Brennecke
Swantje Brennecke
Swantje Brennecke
Swantje Brennecke

JIC BRO lanceert vandaag het nieuwe buitenreclameonderzoek ‘BRO Next’ tijdens een event in Circa Amsterdam. Een vooruitstrevend onderzoek op basis van nieuwe bronnen én een app, zegt Swantje Brennecke, directeur JIC BRO.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in