Het is koud, het is glad, het sneeuwt én vandaag staat ook nog eens bekend als de meest deprimerende dag van het jaar. Ja, het is Blue Monday.
Het liefst had iedereen zich vanmorgen lekker omgedraaid voor een welverdiende winterslaap, maar voor de meesten zit dat er helaas niet in. Om al deze mensen vandaag een klein beetje extra motivatie te geven, plaatsen merken een aantal fijne Blue Monday-inhakers op social media.
Deze maandag krijgt een heel slechte review van Bol.
Aldi vraagt zich in het kader van Blue Monday af of klanten vandaag ook dubbel dippen.
Volgens Dirk klopt deze beredenering als een bus.
Swapfiets trapt het hele principe van Blue Monday omver.
Natuur-lijk kan het Wereld Natuur Fonds daar ook wat van.
Simon Loos valt vandaag met de deur in huis.
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, tegen Blue Monday zeggen deze merken ‘ciao’.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yannick Snoek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!