De Jeugd van Tegenwoordig in campagne Deezer

De Jeugd van Tegenwoordig neemt muziekstreamingsdienst Deezer een week over als gasthoofdredacteur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit houdt concreet in dat zij hun favoriete albums en songs laten horen en playlists delen. Het gasthoofdredacteurschap maakt onderdeel uit van de wereldwijde -campagne, waarbij lokale gasthoofdredacteuren in 183 landen de nieuwe features Hear This en Ontdekken lanceren. In andere landen is het hoofdredacteurschap uitbesteed aan ondere anderen Ronaldinho en Hooverphonic.

Hear This en Ontdekken

De nieuwe functie Hear This geeft dagelijks aanbevelingen gebaseerd op de muziek waar je naar luistert, de laatste releases van je favoriete bands, playlists van je vrienden en aanbevelingen door de curatoren van Deezer. Met Ontdekken kun je op zoek gaan naar nieuwe muziek op basis van genre en geografie. Ook staan hier de laatste releases en aanbevelingen van (gast)redacteuren.

Inmiddels heeft Deezer vijf miljoen betalende abonnees en 12 miljoen maandelijks actieve gebruikers in 183 landen.

Concept: Deezer
Bureau: Etcetera Social Club
PR verantwoordelijke: Mark de Leeuw, Rutger Huizinga
Klant: Deezer Nederland - Fabrizio Gentile

Het is een internationale campagne waar Etcetera de Nederlandse invulling voor heeft verzorgd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie