De app is gemaakt door DBF, Database Fullfilment. Veel passen zijn al standaard opgenomen in het systeem. Consumenten kunnen hun passen in de app ophalen met een persoonlijke code. Martijn Dekker van de afdeling Innovatie van DBF: ‘Andere apps vragen consumenten om een foto van hun pas te maken, maar dat levert nog wel eens scanproblemen op aan de kassa. Met de code is ook gewaarborgd dat er maar 1 exemplaar van de digitale pas in omloop is.’
Daarnaast kunnen pasuitgevers via PAsNL hun pashouders bereiken met een aanbieding. Dekker: ‘In de toekomst wil DBF daar ook gepersonaliseerde aanbiedingen aan toevoegen.’
Ook bedrijven die nog geen loyaltysysteem hebben, kunnen hun bedrijf toevoegen aan de app, zodat consumenten ook van hun aanbiedingen kunnen profiteren.
DBF ontwikkelt op dit moment een spaarsysteem voor de app. Dekker: ‘Zo kan er in 1 keer een volledig loyaliteitssysteem worden uitgerold. En er komen meer soorten kortingscoupons, bijvoorbeeld ‘scratch-to-win’. En we voegen nog locatiebepaling toe, waardoor de aangesloten bedrijven nog slimmer content kunnen presenteren. Zo’n app was er tot nu toe nog niet op de Nederlandse markt.’
Loyaliteitsbedrijf DBF werkt onder meer voor ABN Amro, Rabobank,. HCC, Museumkaart, Bataviastad en CJP.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!