Overslaan en naar de inhoud gaan

Website Postbus 51 wint Usability Award

Postbus 51 neemt vrijdag 24 mei de Usability Award 2002 in ontvangst. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Postbus 51 is met de site niet alleen winnaar in de categorie Overheid / Non-profit, maar ook overall winnaar. De Usability Award is een initiatief van 2C Communication Consultancy en heeft als doel de aandacht voor gebruikersvriendelijkheid van websites te vergroten. Een publieksjury bepaalde welke websites er naar de eindronde doorgingen. De eindbeoordeling is door een vakjury verricht. Deze bestond uit:
- Prof. Dr. Robert Stegwee (Universiteit Twente, CGEY);

related partner content for mobile comes here

- Edwin Feldmann (Nu.nl, winnaar 2001);

- Bastiaan Klooster (2C, usability expert);

- Wouter van den Berg (2C, organisatie Award).

Van de vijf best beoordeelde websites is een ingekorte versie van het juryrapport na te lezen op de website van de Award: . Op deze website staan tevens de criteria vermeld waarop de websites zijn beoordeeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in