Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaarbeurs koopt beurzen Reed Exhibitions Nederland

Jaarbeurs Exhibitions & Media (JE&M) neemt het merendeel van de beurzen van Reed Exhibitions Nederland over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de beurzen Powder & Bulk, De Nursing Dagen en Geldzaken. De beurzen Infosecurity Nederland en Infosecurity België gaat JE&M organiseren in samenwerking met Reed Exhibitions Engeland. De contracten zijn gisteren ondertekend. Reed had al eerder aangekondigd de Nederlandse activiteiten te willen verkopen. De geacquireerde titels sluiten aan bij andere beurzen van JE&M. Powder & Bulk past goed binnen de industriële portfolio, terwijl De Nursing Dagen de zorgportefeuille met de beurzen Medica, Support en Uitvaart completeert.

related partner content for mobile comes here

Jaarbeurs Exhibitions & Media wil de komende jaren haar positie in de ict-sector sterk uitbreiden. Hierin past de organisatie van de Nederlandse en Belgische edities van Infosecurity. Een aantal medewerkers van Reed Exhibitions dat direct betrokken is bij de organisatie van de vijf beurzen zal in dienst treden van Jaarbeurs Exhibitions & Media.

Jaarbeurs Exhibitions & Media is een joint venture van Jaarbeurs en VNU. De titelportefeuillle telt zo’n honderd beurzen. Daarnaast geeft JE&M vakbladen uit en is actief op het internet. Voor de komende jaren rekent JE&M op verdere groei buiten Nederland. De organisator is sterk aanwezig in Shanghai. Extra groei wordt ook in Europa verwacht, waar vooral de belangen in de ict-sector zullen worden uitgebreid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in