Overslaan en naar de inhoud gaan

Drankverstrekkers negeren actie

Campagnes die jongeren van de alcohol moeten afhouden, werpen weinig vruchten af, maar het wordt jongeren ook wel erg eenvoudig gemaakt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winkeliers zeggen de regels te kennen, maar handelen er lang niet altijd naar. Jongeren vertellen desgevraagd dat er slechts incidenteel wordt gevraagd naar een leeftijdsdocument, en dat de drank gewoon wordt verstrekt.

related partner content for mobile comes here

De campagnes hebben er dus wel toe geleid dat beide partijen weten wat er aan de hand is. Nu de naleving nog. De Keuringsdienst van Waren gaat in ieder geval intensiever controleren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in