Ambitieuze plannen voor DMSA Marketingdagen in Groningen
Hij zei dat er vorig jaar veel kritiek was op de Marketingdagen in Maastricht, omdat de verhalen van de sprekers op het congres niets meer te maken hadden met het congresthema. Nu wil men dat voorkomen door de organisatie binnen de DMSA te houden. ‘We willen nu alles zelf regisseren’, zegt Polderman. Het thema voor dit jaar is: ‘De Verandering’. Voor de inhoud van het programma is Frank Regtvoort verantwoordelijk. ‘Vorig jaar was de kritiek dat er niets geleerd werd’, zegt hij. ‘Daar gaan we nu dus wel voor zorgen. Er komen drie plenaire sessies van steeds twee uur en 15 workshops, waaruit elke bezoeker er twee van mag kiezen. Er zijn geen sprekers die lezingen houden, maar we zorgen dat sprekers een thema toelichten en door een vakkundige redactie ondervraagd worden.’
Een deel van het congres loopt parallel met het Marug Congres, het jaarlijkse congres van de marketingassociatie van de RUG. De beurs krijgt het karakter van een stad en is dan ook DMSA Stad genoemd met verschillende wijken. Waaronder een chique museumwijk en een meer op vermaak gericht District Rood. Vorig jaar was er 2.000 vierkante meter beursvloer verhuurd, de DMSA gokt dit jaar op minimaal hetzelfde aantal verkochte meters. Ook al is de verkoop later gestart en is het economische klimaat een stuk minder geworden. ‘We willen ook nieuwe groepen van exposanten aantrekken, zoals marketingadviesbureaus’, zegt de voor DMSA Stad verantwoordelijke Peter Wybenga.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid