Overslaan en naar de inhoud gaan

Ambitieuze plannen voor DMSA Marketingdagen in Groningen

Na 14 jaar Maastricht worden de DMSA Marketing Dagen dit jaar voor het eerst in Groningen gehouden in het nieuwe Martini Plaza op 29 en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij zei dat er vorig jaar veel kritiek was op de Marketingdagen in Maastricht, omdat de verhalen van de sprekers op het congres niets meer te maken hadden met het congresthema. Nu wil men dat voorkomen door de organisatie binnen de DMSA te houden. ‘We willen nu alles zelf regisseren’, zegt Polderman. Het thema voor dit jaar is: ‘De Verandering’. Voor de inhoud van het programma is Frank Regtvoort verantwoordelijk. ‘Vorig jaar was de kritiek dat er niets geleerd werd’, zegt hij. ‘Daar gaan we nu dus wel voor zorgen. Er komen drie plenaire sessies van steeds twee uur en 15 workshops, waaruit elke bezoeker er twee van mag kiezen. Er zijn geen sprekers die lezingen houden, maar we zorgen dat sprekers een thema toelichten en door een vakkundige redactie ondervraagd worden.’

related partner content for mobile comes here

Een deel van het congres loopt parallel met het Marug Congres, het jaarlijkse congres van de marketingassociatie van de RUG. De beurs krijgt het karakter van een stad en is dan ook DMSA Stad genoemd met verschillende wijken. Waaronder een chique museumwijk en een meer op vermaak gericht District Rood. Vorig jaar was er 2.000 vierkante meter beursvloer verhuurd, de DMSA gokt dit jaar op minimaal hetzelfde aantal verkochte meters. Ook al is de verkoop later gestart en is het economische klimaat een stuk minder geworden. ‘We willen ook nieuwe groepen van exposanten aantrekken, zoals marketingadviesbureaus’, zegt de voor DMSA Stad verantwoordelijke Peter Wybenga.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in