Nu ook ‘blije doos’ voor gepensioneerden
Onder de naam Happy Retirement Box wordt in juni een ‘blije doos’ voor gepensioneerden op de markt gebracht

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Happy Retirement Box ‒ ‘een koffer met inhoud voor iedereen die met pensioen gaat’ ‒ is gericht op actieve 55-plussers die openstaan voor diensten en producten ‘die aansluiten bij hun nieuwe levensfase’. Vanaf juni worden de eerste 10.000 koffers, verspreid over een periode van drie maanden, bij de doelgroep thuisbezorgd. Adverteerders die nu al in het nieuwe medium participeren zijn onder meer Bang & Olufsen, Centraal Beheer/Achmea, Denksport, Plus Magazine en Unilever Bestfoods. Participeren (middels sample, brief, brochure of aanbieding) kost 0,39 eurocent per box.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid