Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductiecampagne voor Zinniz-bier in mei

Bierbrouwer Grolsch werkt samen met Lowe aan de introductiecampagne voor het nieuwe merk van Grolsche Bierbrouwerij Nederland: Zinniz.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het nieuwe merk dat in mei wordt geïntroduceerd wil Grolsch de biermarkt verder uitbouwen. Het merk Zinniz komt los te staan van het merk Grolsch. De campagne wordt in mei zichtbaar. Met Zinniz is de nieuwe categorie 'freshbeer' geboren. Zinniz komt in drie frisse, licht-zoete varianten in longneck en blik op de markt. Uit de handel en uit consumentenonderzoek komen enthousiaste reacties op deze strategische en ambitieuze zet van Grolsch. Het merk zal bewust los komen te staan van Grolsch. Daar waar het merk Grolsch in de eerste plaats staat voor kwaliteit, smaak, genieten en traditie, staat Zinniz voor fris, fun, dorstlessend en baanbrekend. Dit komt dan ook terug in de smaak, de verpakking, het imago en de communicatieaanpak van Zinniz.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in