Waarom T-Mobile een Lamp verdiende
Waarom komen Ali B. en zijn vrienden zo natuurlijk over in de T-Mobile-campagne? Creatief en regisseur Mattias Schut vertelt er alles over…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Schut legt uit hoe voor iedere commercial binnen de T-Mobile-campagne voor Etcetera alles op alles wordt gezet om live conversaties tussen de vrienden mogelijk te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Schut laat zien welke film hem tot tranen toe roerde en wie heer en meester zijn in het geven van diepgang aan bizarre karakters. Zijn All Time Favorite commercial werd gemaakt door Spike Jonze. Piece of Work is een productie van Adformatie en Big Shots. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mattias Schut refereert in de uitzending aan het onderstaande fragment:
Shoarmapapa
http://youtu.be/joU5YeeLsSQ
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid